Välkommen till min blogg


söndag 4 september 2011

Vitabergsparken

Var uppe i Vitabergen  i dag och lät Justin träffa andra hundar och ha lite kul i hundrastgården. Och inte bara gå och nosa här hemma.
Vill bara visa att än är det lite fart i den gamla gubben. Hann inte ens med med kameran:
Fin svans ...

Sen satte vi oss vid det lilla kaféet som ligger i parken och jag tog en kaffe och Justin kollade på tjejer.

Det finns en stor fin amfibieteater i parken där det spelas lustspel och annan teater på somrarna.

5 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Precis en sådan finns det i Ronna nedanför en skola.Där var jag och såg och hörde Alf Robertsson kanske på -80talet.

    Några träbänkar fanns det inte då.och nu används den inte vad jag vet.

    Kul för Justin att träffa lite hundkompisar.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Ser ut som det var soligt och härligt också.
    Fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  3. Kommer du ihåg programmet Carl-Anton i Vita Bergen? Det var högtidsstunder för oss!

    Ha en fin söndagskväll!

    SvaraRadera
  4. Ja, det var ett riktigt trevligt program. Såna finns inte numera, synd. Det var just här det gick av stapeln.

    SvaraRadera
  5. Inte fick man nån rejäl titt på Justin. Men en svans kan duga det med. Får lite nostalgi när jag hör att du varit i Vitabergsparken. Där satt jag och kramade en kille när det begav sig. :-)

    SvaraRadera