Välkommen till min blogg


lördag 10 september 2011

Ett Foto i Timmen 10 september

07.00
Vaknade i Kallhäll hos bror och svägerska efter en trevlig kväll med god mat och god dryck

08.00
Tog en skön promenad med Justin i omgivningarna där. Mycket vackert.

09.00
Lille Ville var där också. Han tycker att Justin är "så där ..."

10.00
Innan jag åkte hem fick jag med mig två burkar surströmming som vi ska ha på vår årliga surströmmingsskiva senare i höst hos mig. De gamla är oftast godast.

11.00
Hemma igen. Och hur kul var det??

12.00
Efter lunchen - en härlig promenad. Självklart fick det lov att bli en glass i det härliga vädret.
Bäst att passa på.

13.00
Gick runt i vårt område. Som fortfarande inte är fördigbyggt. Ständig nya hus tillkommer.
Vi ska ju bli 25.000 i Hammarby Sjöstad tillslut.

14.00
Lite trädgårdsarbete på balkongen

11 kommentarer:

  1. Tittar in på din Efit... :)
    Ha en fin dag!

    Mvh H

    SvaraRadera
  2. Är det din tur att ha surströmmingsskivan? Får man ha det i lägenhet? Kul (du får bjuda in grannarna också).
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Ja, dom blir ju delaktiga vare sig de vill eller ej ...

    SvaraRadera
  4. Hi, nä han ser inte alltför nöjd ut med att vara hemma ;) Surströmming har jag (ännu) aldrig ätit. Det känns inte riktigt som något jag skulle köpa hem och äta själv, och vi har inte någon i bekantskapskretsen som äter det heller...

    SvaraRadera
  5. Ha ha - nä, hur kul är det? Justin ser ut som sju svåra år.

    Gillade surströmming förr. Men inte idag. Tillbehören är goda dock.

    Tittar in under dagen och ser vad som händer :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. kikar in på din EFIT, en av mina arb kamrater bor i grannhuset, en annan förening dock

    SvaraRadera
  7. Vad vackert väder ni har haft! Vi har haft en gråmulen dag i Västerbottens kustland.

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bild på Justin! :)

    SvaraRadera
  9. Kikar in på din dag i efterhand.

    SvaraRadera