Välkommen till min blogg


måndag 16 maj 2011

Världen utanför mitt fönster

I dag hela dagen har det varit inspelningar till Superstars, ett program som går i TV3. Det här ska visas i höst.
Tyvärr vet jag inte vilka kända idrottsmän/kvinnor som är med i denna omgång men några är det väl.
Jag gick förbi gänget på hundpromenaden men min uppfostran hindrade mig från att ställa mig och stirra.
Dagens sportgren gällde kajakpaddling på Hammarby Sjö.
Tyvärr regnade det.

Det här är väl inte världens bästa bilder, jag tog dem från balkongen.

Intressant var det i alla fall för de här personerna vars turistbuss stannade så de kunde få se på
TV-inspelningen.
Ja, man bor i världens mitt ibland känns det som.

4 kommentarer:

  1. Du skulle gått ner och vinkat! Det är så man blir berömd

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Hoppas jag kommer ihåg det sen i höst! Man kanske kan se dig skymta förbi där på balkongen? :-)

    SvaraRadera
  3. Gud vad skoj du har det från din balkong!!

    Här har du 2011 års superstars om jag lyckades hitta rätt:

    Lagledare:
    Patrik Sjöberg, 46 år, höjdhopp
    Frank Andersson 55 år, brottning
    Louise Karlsson, 37 år, simning


    Deltagare:
    Anders Järryd, 49 år, tennis
    Jörgen Brink, 37 år, längdåkning/skidskytte
    Stefan Nystrand, 29 år, simning
    Maria Pietilä Holmner, 24 år, alpint
    Anna Carin Zidek, 38 år, skidskytte
    Torgny Mogren, 47 år, längdåkning
    Veronica Wagner, 23 år, gymnastik
    André Myhrer, 28 år, alpint
    Niclas Alexandersson, 39 år, fotboll
    Eddy Bengtsson, 32 år, brottning/MMA

    SvaraRadera
  4. Nämen oj!! Då får jag nog ta och gå ut igen och kika på dem. Patrik Sjöberg och Frank Andersson tar man ju miste på.
    Men det var som sagt så regnigt så de var insvepta mest hela tiden.
    Tack för informationen, jag letade men hittade förstås ingenting ...

    SvaraRadera