Välkommen till min blogg


söndag 8 maj 2011

Middag

I går kväll bjöd jag Ingrid och Göran och CH och Jenny (mina bröder och svägerskor) på en liten finare middag.
För att jag i första hand ville men också för att jag ville tacka för allt de gjort för mig under den här svåra tiden som varit. "Det är inte färdigt med det än ..." , säger en av bröderna, vi fortsätter.
Ja vad hade jag gjort utan dem och mina barn?
Vet faktiskt inte.
Vi tog en drink ...

... i vår trädgård

Och utsikten var det ju inte direkt något fel på heller.

Sen sa de att maten var god också.

Lyckad kväll alltså ...

I dag gjorde jag det sista på båten. Nu är den helt klar för försäljning. Hoppas det går bra.


6 kommentarer:

  1. Men åh så mysigt att samlas med människor man tycker om.
    Hoppas söndagen blev lika fin.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack än en gång för lyxmiddagen (Du och Justin får väl äta blodpudding resten av månaden

    SvaraRadera
  3. Inte då ... I kväll åt jag kräftor till förrätt och kalvfilé till huvudrätt. Med vitt och rött vin .. Det fanns nämligen en filé kvar och eftersom jag bara tagit några kräftstjärtar så fanns det en del kvar att äta. I morgon däremot blir det fiskbullar :-) Och nästa dag också. Det var det värt.

    SvaraRadera
  4. utsikten är fortfarande fin, det blir inget bygge där?

    SvaraRadera
  5. Troligen. Ett café/restaurang.

    SvaraRadera
  6. Är det inte en vovve jag skymtar på balkonen? En schnauzer????

    SvaraRadera