Välkommen till min blogg


måndag 15 augusti 2011

Skogspromenad

I går eftermiddag tog Justin och jag en lugn och skön promenad i skogen. Vi har ju sån tur att Ostkustleden går förbi vår by. Vilket betyder att det finns fina välskötta vandringsleder,stigar och även cykelvägar från Kalmar till Västervik. Även övernattningsstugor finns det. Vilken service. Vilket fint land vi bor i ...
Så tyst och så harmoniskt

Mitt i skogen en fin äng

Justin hör mer i skogen än vad som är nyttigt för honom.

Ja, och så sprang man ju på lite sånt här ... Det fick man ju lov att plocka då.

4 kommentarer:

  1. Vad fint! Och skogens guld fick du med dig hem också!
    Ja, ingenting slår svensk natur! Hoppas jordgubbskrämen var god! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att bo så nära promenadvägar mitt i skogen. Det hade jag önskat. För att inte tala om kantareller nästan inpå knuten. Men om ett par dagar är det ju stan som gäller för dig.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så härliga bilder från er skog och Justin är så vacker!!

    SvaraRadera
  4. Och så bara springa på, det gör jag också, men det är björklöv

    SvaraRadera