Välkommen till min blogg


onsdag 8 juni 2011

Sommarvärme i Småland

Dagarna går. I morgon åker jag härifrån. Men kommer snart tillbaka.
Det har varit otroligt sköna dagar som har innehållit många olika saker.Roliga och sorgliga och irriterande.
Många tårar har det blivit, dels på grund av sorg och saknad dels på grund av tillkortakommanden när det gäller maskiner samt att jag ibland inte fysiskt klarar av vissa saker.
Jag har haft besök av svägerska, dotter och barnbarn, plaskat runt i poolen, solat, jobbat, badat, solat och ja, ni förstår ungefär ...
Ville bara visa den här bilden. Det är Angelica som simmar i poolen. Hon bottnar inte där men hon är i precis hela tiden och busar och leker.
Nu hör det till saken att Angelica KAN inte simma!
Helt onödigt att kunna.

4 kommentarer:

  1. Härlig bild. Ja Angelica visar verkligen att man kan flyta av ren viljestyrka...
    Det har varit trevligt att ha dig här nere och nu ska det bli lika trevligt när vi kommer upp till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det ser ju avsvalkande ut!

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut. Och kan man bli lyckligare än att få lite svalka i värmen?

    SvaraRadera
  4. Hejsan !

    Åh en sådan pool vore skönt att plumsa runt i.Jag ksn simma men har gärna ett ben i botten,gillar inte djupet.Snart lär sig nog jäntan simma som hon ligger i.

    Trevliga sommarbilder, såg Ängabollar i Din bukett, det växer inte häruppe väl.
    Kram Marie-louise

    SvaraRadera