Välkommen till min blogg


onsdag 27 juli 2011

Min allra bästa vän ...

Ja bland mina fyrfota alltså.
Gissa vem det är?
Självklart är det min älskade Justin!!
Han finns här hos mig varje dag och han skyddar mig varje natt.
Han ligger tyst och tålmodig och finner sig i mina tårar och med upphöjlt lugn ser han mina upp- och nedgångar i  humöret. Ibland orkar jag inte säga några vänliga ord till honom men han väntar och vet att de kommer så småningom.
När jag är glad och ropar på honom - då kommer han nästan genast och är glad som vanligt.
Har man tur kan man få en liten svansviftning (inte så jättevanligt - det är ju en afghan, de fjäskar inte i onödan)

Bortsett från i stort sett svansviftning är det så här ni mina vänner är.
Och vad gjorde jag utan er?

6 kommentarer:

  1. Fina ord & bilder på Justin!

    Jag får ju erkänna att jag också är lite dålig på svansviftning... :-D

    Stor kram tvärs över Europa

    SvaraRadera
  2. Alltså, Justin är så himla fin. Jag gillar svansviftningar, och är glad att Mischa älskar att vifta på svansen. Ibland räcker det med att man tittar på henne så kommer en liten viftning.

    Ja du Margaretha, vad gjorde vi utan våra vänner och allt det stöd man får. Vi skulle nog tyna bort.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. ett husdjur är alltid en bra vän

    SvaraRadera
  4. Hej Margaretha !

    Ja hundar är något särskilt speciell villkorslös kärlek.


    kram Mi

    SvaraRadera
  5. Justin är så vacker och det finns väl nästan ingenting som en hunds kärlek, den är totalt villkorslös och kräver inte mycket i gengäld.

    Varm kram till dig!

    SvaraRadera