Välkommen till min blogg


torsdag 30 december 2010

Mellandag

En lugn och fridfull mellandag. Sitter lite vid datorn, plockar lite med papper, vattnar julgranen. Kanske ska jag städa lite också, får se hur jag känner mig. Tvättmaskinen går i alla fall.
Det blir väl en lite längre promenad med Justin i dag för vädret är inte så tokigt. Eller rättare sagt vi har äntligen haft chansen att plocka hem några av våra varmaste vinterkläder från Småland. Och de behövs.
Lägger ut ett par vackra bilder från Ymerslund, Småland.
Ymerslund, helt inbäddad i snö

Vår pool. Vi längtar efter dig ...

Vedboden. Den besöktes ofta de dagar vi var där.

3 kommentarer:

  1. Så du längtar efter poolen??? Jag kanske ska påminna dig om hur skön den är under isen? :-D
    Jättevackra bilder som alltid!
    Låter skönt med en mellandag i lugn och ro, det kan behövas efter alla juldagar och kommande nyårsdagar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. ... förstår inte vad du menar?? Är det någon du känner som vinterbadar? Så gör man väl inte ... (hihi)

    SvaraRadera
  3. Så härliga bilder från torpet. Vi får hoppas att det snart blir vår och att ni får många härliga dopp i poolen i sommar.

    Ha en riktigt härlig nyårshelg!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera