Välkommen till min blogg


lördag 25 december 2010

Julafton

Vi hade en trevlig julafton.
Caroline, Lars, Ella, Jonas och Sara var här.
Kalle Anka & Co kan attrahera vilken ålder som helst ...

Julmaten kom snabbt fram på bordet tack vare många villiga händer.

Ella fick en tågbana i trä. Som skulle byggas upp.
Vilket engagerade alla i rummet närvarande, vilket yrke de än har.
(En svår sak det där att bygga upp en tågbana, om ni undrar ... :-))

Ett inte helt perfekt foto, men det speglar ändå stämningen tycker jag.


2 kommentarer:

  1. God fortsättning! Nu tycker jag att ni skulle byggt järnvägen som en 8 så tåget kunde åka över bron och under

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag tänkte precis samma sak! Men jag har en viss erfarenhet av tågbanebygge så hade jag varit där hade det fixats på nolltid!
    Ser jättetrevligt ut!
    God fortsättning!

    SvaraRadera