Välkommen till min blogg


måndag 8 november 2010

Se framåt

Nu ser vi fram emot vintern.

5 kommentarer:

  1. Gör vi????
    Jag kan ju erkänna att jag ser ännu mer fram emot våren... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså - vi ser fram emot att den kommer. Vare sig vi vill eller ej. Men samtidigt kan vi börja längta till våren.

    SvaraRadera
  3. Jo, kommer gör vintern alltid men inte ska det bli kul inte. Jag tycker redan att det är för kallt ute. Men efter regn kommer solsken och efter vinter kommer vår *ler*

    SvaraRadera
  4. Alla tycker vi olika, men vi får, om vi vill eller inte genomlida kyla och mörker ett bra tag framåt.Jag har hittat en perfekt butik i Södertälje,Nya Inn & Finn, där kan jag få ljusterpi.Lunagallerian´s nedre plan i gatunivå med gågatan. Jag fick ändra lite i texten, såg att jag skrivit lika dant som Dig.

    SvaraRadera
  5. Vad är vinter för en storstadshund? Slaskigt och skitigt, där kan det inte bli en riktig vinter. Och dom stackarna måste stå i badkaret och bli avspolade och saltet svider på tramdynorna.

    SvaraRadera