Välkommen till min blogg


torsdag 4 november 2010

Höstlov i Stockholm

Nu har de åkt hem till Småland och det känns tomt och konstigt.
Datorerna är visserligen lediga igen men vi sitter ändå alldeles för mycket vid dem, så det var bara bra att barnen tog hand om dem några dagar.
Vi hade många trevliga dagar med ett varierande program varje dag vilka alla hade det gemensamt att vi var helt slut  när kvällen kom. Trötta men nöjda.
Jag samlade ihop lite bilder i ett bildspel som jag la upp på hemsidan. En del har jag redan publicerat men det kanske kan vara kul att se dessa ändå.

2 kommentarer:

  1. Ja vet, det blir alldeles tyst bara skramlet av berget med disk!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Jag tog ju rätt så många själv också men sparade en del av de här också (så att jag helt säkert ska få många foton...).
    Dålig dag för diskmaskinen att gå sönder, hoppas att den är lagad nu!
    Tack för underbara dagar hos er! Kram

    SvaraRadera