Välkommen till min blogg


söndag 13 juni 2010

Inför det stora bröllopet

Åkte på Skeppsbron idag och fascinerades över allt vad man har byggt upp inför det stundande prinsessbröllopet. Det kommer att vara uppträdanden och restaurangtält och  mycket annat hela veckan. Tråkigt nog är det inte så bra väder, hoppas folk trivs ändå.
Några snabba shots:
En av restaurangerna
Familjen Stenbeck brukar varje år sätta upp en gigantisk julgran på Skeppsbron. Lagom till bröllopet har de satt upp en jättefin midsommarstång, en gammal klassisk.
Underhållning

"Tillsammans" hette detta. Vet inte vad det var men många stod i kö i alla fall, så de visste nog.

3 kommentarer:

  1. Oj, vilket ståhej. Skulle ha varit roligt att vara där och titta.
    De ska väl vara en sorts möhippa i veckan sa de på radion... Men jag tror ju knappast att de klär ut Viktoria och låter henne gå och sälja kramar direkt...

    SvaraRadera
  2. Jo, det tror jag. De tar nog henne till någon nattklubb eller ber henne bada i fontänen på Sergels Torg :-)

    SvaraRadera
  3. vad bra att du fotade Love, själv är jag inte sugen på att trängas med folk, nu vet jag hur der ser ut :-)

    SvaraRadera