Välkommen till min blogg


tisdag 15 juni 2010

EFIT 15 juni 2010


06.00
Vaknade och kollade klockan.
Alldeles för tidigt för mig. Gick och la mig igen.
07.00
Lite bättre men fortfarande lite för tidigt. Härligt väder i alla fall.

08.00
Skjutsade J till vårdcentralen.
09.00
Jobbet måste skötas i alla lägen.
10.00
Fick fina blommor av grannen.

11.00
Åkte till Sickla Köpkvarter och handlade skor.

12.00
Ingen efit utan Justin. De flesta känner igen honom vid det här laget tror jag ...

13.00
De här kan man träffa på en vanlig hundpromenad. De bor precis nedanför vårt fönster. Sex små ungar har de fått i år.
14.00
Titta så fint våra tomatplantor tar sig. Fast de har små krukor och står på vår blåsiga balkong.

15.00
På besök i Saltsjö-Boo hos dotter och barnbarn

16.00
Som tur var regnade det lite ...

12 kommentarer:

  1. vilka mysiga blommor ni fick av grannen
    hmm tvätten kan man lämna bort, till kemtvätten som både tvättar o strycker, speciellt skjortor :-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är med idag!
    Jättevackra svanar, vad tycker Justin om dem? (Han ser dem inte, va?) Tittar in igen sen.

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Tack för titten på min sida.
    Fina bilder och en fin hund.
    Har faktiskt aldrig träffat nån afgahn live och vet inget alls om rasen.
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  4. Nej Justin "såg" dem inte. Inte hörde heller för den delen, trots att pappa svan fräste åt honom jättemycket.

    SvaraRadera
  5. Verkar som att du fått massor gjort redan. =) Oj, vilken fin hund du har. Jag är med i EFIT också, men det gick inte för mig att länka därinne, men du är välkommen om du vill.

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig bild på vovven, läckert med vinden som blåser i pälsen

    SvaraRadera
  7. Ser mysigt ut ute hos Caroline! Även om det regnade en aning..

    SvaraRadera
  8. vilket gulligt litet hus Caroline bor i med sin familj

    SvaraRadera
  9. Härlig bild på vovven. Mycket päls... ;)
    Och små söta svanungar.

    SvaraRadera
  10. Härliga foton! Justin är så fin! Fint väder höjer oftast humöret, men paraply när det regnar är mycket bra.. :-) Tur att barnbarnet fick användning för sitt..

    SvaraRadera
  11. Fint ni bor där.
    Lärde mig lite om en Afgahnhund när en kompis hade en nått år (blev sjuk och dog).

    SvaraRadera