Välkommen till min blogg


onsdag 11 augusti 2010

Krångel

Har ägnat två hela dagar åt att försöka få bukt med bostadsrättsföreningens hemsida som jag nyligen fräschat upp och som blev riktigt fin. Men sen hände något när jag skulle lägga in räknarkoder. Än är det inte löst även om jag fått hjälp av fantastiskt tålmodiga killar från Sitoo. Tyvärr pratar vi inte alltid samma språk ... Det är lite där problemet ligger och man vill ju inte alltid blotta sin ibland totala okunskap.
Får se hur det ska gå.
Det får ligga nere ett tag nu eftersom vi åker till Småland i eftermiddag.

3 kommentarer:

  1. Men OJ är det fortfarande krångel med sidan! Jobbigt. Hoppas du kan släppa det där nu när ni är nere i Småland.
    Hälsa Elsa! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har bestämt mig för att skippa sidan och börja om från början. Lika bra det, så det inte ligger några koder och spökar någonstans där man inte ser dem.

    Ska åka o prata med Elsa, den lilla gullungen.

    SvaraRadera
  3. fast det är jobbigt när de behandlar en som en idiot och svänger sig med termer som man inte har en aning om, ist för att prata samma språk som en vanlig användare
    hoppas du får ordning på det

    SvaraRadera