Välkommen till min blogg


torsdag 14 januari 2010

Dagarna går ...

Tänk vad man kan få dagarna att gå ändå.
Sen jag köpte min nya mobil, en Sony Ericsson W715, så har jag haft problem med den. Den har varit inlämnad, den har programmerats om, uppdaterats, nästan slängts ut genom fönstret, hatats, förkastats, tyckts synd om, bytts ut mot den gamla, återigen uppdaterats och lite till.
Men NU - hör och häpna - nu fungerar den till det jag vill ha den till. Förutom att ringa vill jag nämligen kunna skicka bilder till min blogg. Ja, och nu är det alltså så. Det fungerar. Åh, vad glad jag är.


Och som om inte det räckte så har jag idag (och igår kväll) haft en dust med datorn. Vill nämligen lägga in synliga besökskoder på min blogg. Det är jätteenkelt för en del, men inte för mig. Här kan jag inte skylla någon annan än min egen okunskap. Jag kommer att få hjälp med det här av min tekniska dotter.
Men, i alla fall, hur mycket tid kan man inte lägga på det här med tekniken?
Ja, så här går mina dagar. Om ni undrar.

4 kommentarer:

  1. Ja teknikens alla under kan verkligen få dagarna att gå. Inte så kul, speciellt inte när man inte lyckas fixa det...
    Jag tappade min mobil på golvet i bilen och den landade i en pöl med smält snövatten, det gillade den inte alls.

    SvaraRadera
  2. Det var väl onödigt att slänga den just i en pöl ... :-)

    Köp inte W715. Ett tips bara.

    Hur känns det att vara ledig nu några dagar?

    Kram Ma

    SvaraRadera
  3. Det känns skönt, men ledig är jag nog aldrig nu mer eftersom vi har en massa läxor...
    I morgon är det efit, är du med?

    SvaraRadera