Välkommen till min blogg


onsdag 20 oktober 2010

Jag lovar ...

... verkligen att jag inte ska publicera alla foton som jag för över från mina negativ. Jag ska egentligen inte ens publicera något. Men rätt var det är så kommer ett foto som är så gulligt att jag helt enkelt måste:

Våra små Hammarbyare ...
Tänk att deras mormor satt och stickade tröjor till barnbarnen efter önskemål med olika fotbollslag på. Just de här tröjorna borde ju ha känts lite mysigt att sitta och sticka men sen fanns det ju tyvärr barn i släkten vars föräldrar helt hade missat det där med god uppfostran. 

5 kommentarer:

  1. Häpp, häpp, häpp! Vad är nu detta! Jag har påpekat för Google att denna färg skall sorteras bort!!

    SvaraRadera
  2. Det heter pepåkat...hmmmmm
    från en av syrrorna på det tidigare fotot...
    L&R i TN

    SvaraRadera
  3. Ja vad fina tröjorna är! Var tog de vägen? Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det kan verkligen undra! I och för sig förstår jag ju att de var eftertraktade (Göran?)men som allting annat förstår man inte vart kläder och leksaker tog vägen.

    SvaraRadera
  5. trodde nog att det var mormor som hade stickat tröjorna, superläckra

    SvaraRadera