Välkommen till min blogg


torsdag 19 november 2009

Höst i Småland

Har tillbringat några dagar i Småland. Nu är det verkligen höst, ingen tvekan. Det växer snabbt igen, så nu var det dags för röjning. Här ryker en del av syrénhäcken.

Miranda var med. Hon hjälpte till så gott hon kunde. Med allt.

På kvällen när hon var ute i mörkret blev hon rädd för något ljud, ett vildsvin eller vad det var. Otäckt var det iallafall. Hon sökte tröst hos Jan.
Jodå, Justin var med också, men ställer sig över allt sånt här.



6 kommentarer:

  1. Ha ha... Miranda är för rolig! Ganska skönt att det inte är du som ska bada henne, va?
    Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  2. Jag har varit glad varje dag för att det inte är min hund! Hon har nämligen börjat tappa valppälsen nu också.
    Stackars Birgitta, hon har jobb nu.
    Fast Miranda är otroligt charmig, man förlåter henne allt.
    Justin bara suckar ...

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Det ser skönt ut.
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera
  4. Miranda säger: Skjut dom som prasslar i skogen, du som har pangare!
    Just nu har jag förlorat mig i "Farmville"

    SvaraRadera
  5. vilken härlig bild du har lagt i huvudet på din blogg, gillar den jättemycket
    /Annika

    SvaraRadera
  6. Den bilden är tagen från vår tomt i Småland.

    SvaraRadera