Välkommen till min blogg


lördag 5 december 2009

EFIT - dags igen

08.00
Jaha, så var det dags igen med EFIT. Bara att sätta igång! Dags att gå upp.


09.00
En stund med tidningen är ju helt nödvändigt om dagen ska bli bra. Det är ju lördag dessutom och tidningen är extra tjock
10.40
Håret behövde klippas, fanns inga som helst kompromisser där. Bara att åka iväg till Hornsgatan

11.00
Passade på att köpa några julkort till våra Amerikavänner
.
12.00
Dags för hundpromenad. Kyligt och lite blåsigt. Om ni tror att min afghan är lös så är det bara en synvilla. En afghan hämtar man inte där man ställer den. Han är alltså kopplad, dessutom fick han precis syn på en annan hund.
Så det var tur det
. 12.30
Det är fint i affärerna just nu. Bara att njuta. Och förstås köpa
. 13.00
Blev lite dålig på flyget från Israel. Känner mig matt och sömnig. Lägger mig en stund i soffan och vilar. Återkommer.

14.oo
Tar det lite lugnt. Löser dagens Sudoku. Håller hjärnan igång sägs det.

16.00
Här händer ingenting


8 kommentarer:

  1. Men vad kul att du är med idag! Jag trodde inte du skulle hinna krya på dig så pass...
    Kul att följa din dag, jag kommer att återkomma!

    SvaraRadera
  2. hej krya på dig och kul att få se din EFIT-dag
    jag njöt verkligen av era Israel-bilder

    SvaraRadera
  3. Självklart orkar jag med EFIT!!

    Kram Ma

    SvaraRadera
  4. Israel, vad spännande blir lite avvis. Däremot är det tråkigt att du inte känner dig helt ok. Krya på dig.

    /Sofie

    SvaraRadera
  5. Inne og ser på din efitdag!
    Flott i blomsterbutikken:-)

    SvaraRadera
  6. Tittar in på din dag!
    Stor hund!
    Trevliga andra advent

    SvaraRadera
  7. Fin dag, ja klippa håret måste man ju göra ibland... :-)

    SvaraRadera
  8. Kul att få se din dag - tog den och du helt slut vid 16?

    SvaraRadera