Välkommen till min blogg


lördag 24 oktober 2009

EFIT - Ett Foto I Timmen



Det här är mitt första EFIT. Det tog lite tid att komma rätt, men med lite hjälp gick det. Kommentera gärna, det är alltid roligt att höra om det man lägger ut är intressant.

07.00 Morgonpromenad med afghanhunden Justin.

8.00 Frukost i lugn och ro


9.00 Fortsätter sen med kaffe och en morgontidning. Det är ju lördag.


10.00 Var och bytte en blus som jag köpte igår, den var lite för liten. Har hittat en affär som har precis min smak på kläder. Det är inte alls bra för ekonomin.

11.00 Köpte böcker för 10 kronor styck på Stadsmissionen. Ett bra sätt att ha lite saker hemma när det kommer barnbarn på besök.
12.00 Lunchpromenad med Justin. Skönt, svalt väder. Som tur var inget regn.


13.00 Blir tokig på min ipod. Kapitlen i boken som jag laddat ner kommer i fel ordning. Fast jag har gjort om hela proceduren ett antal gånger.

14.00 Jag sätter mig med dagens sudoku istället ...

15.00 Härligt med nybakat bröd!!!



16.00 Jag tror Justin vill gå ut ...

17.30 Nu ska vi gå på bio och se Julie & Julia.

21.30 Filmen var bra. Annorlunda och mycket rolig. Sevärd.

Tack för idag, min första EFIT är till ända.

9 kommentarer:

  1. Vad kul att du är med på Efit idag! Jag kommer att kika in igen under dagen!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Kikar in.
    Tjusig vovve det där, har bekanta som hade en afgan och trevliga hundar det.

    Haha, så affären som har sånt som passar är mindre bra? ;)

    SvaraRadera
  3. Kul att följa din dag. Och så fin han är, Justin. Men det kan inte vara helt praktiskt med all den där pälsen i sådant här väder...

    SvaraRadera
  4. Jag såg en bild med massor av vatten! Är det ert kök?

    SvaraRadera
  5. Nydelig hund!!! Litt av et pelsarbeid dere må ha:-)
    Takk for titten

    SvaraRadera
  6. Sudoku och nybakt bröd, det är grejer det.

    SvaraRadera
  7. Så fine bilder du har tatt! Jeg kunne også tenkt meg å se filmen julie&julia,så godt å se at du syns den var bra:)

    Ha en flott søndag:)

    SvaraRadera
  8. Vilken stor hund! =)
    Mmm hoppas brödet blev bra.
    Ha en skön söndag.

    SvaraRadera
  9. Vad snyggt gjort. Ella och jag ser fram emot att titta i de fina böckerna.
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera