Välkommen till min blogg


onsdag 16 mars 2011

I går

begravdes min älskade Jan.

7 kommentarer:

  1. Jag har tänkt så mycket på dig!

    Så många tunga och svåra stunder du har gått igenom och jag kan inte göra annat än att beklaga sorgen.

    Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Kramar i massor!
    Vi är hemma igen nu.

    SvaraRadera
  3. Den finaste begravning vi varit med om.

    Ingrid och Göran

    SvaraRadera
  4. Jag läste på någons blogg och fick då reda på vad som hänt.Det är så svårt att ta till sig döden när kommer som ett slag i ansiktet.Det oundvikliga skedde.Vad jag hatar den där sjukdomen.
    Mitt djupa deltagande.

    Varma kramar Marie-Louise

    SvaraRadera
  5. Marie-Louise Ax19 mars 2011 kl. 19:15

    Många varma kramar till dig och Justin från oss.



    Marie-Louise

    SvaraRadera
  6. Jjag är verkligen ledsen för din skull Margaretha. Begravningen var fin.

    SvaraRadera